#buysocialjuistnu

Stichting Stadsgarage is er voor en door betekenisvolle ondernemers. Juist in deze tijd is het van belang om onze gezamenlijke impact te vergroten! Op deze pagina vind je een overzicht van verschillende #buysocial ondernemers. Help hen deze moeilijke tijd door en koop juist nu sociaal #buysocialjuistnu. Let op: De ondernemingen kunnen aangepaste openingstijden hebben en zullen maatregelen hanteren vanwege corona. Raadpleeg hun website voor recente informatie.

Ben jij of ken jij een #buysocial ondernemer die niet mag ontbreken in dit overzicht? Neem contact op via info@stichtingstadsgarage.nl.

Buurderij Haarlem

Meld je aan als klant bij de Buurderij in Haarlem: het initiatief van biologische boeren die online hun producten aan 'de buren' aanbieden.

BrandMission

Loop eens binnen bij BrandMission in de Zijlstraat in Haarlem voor een ruime collectie duurzame mode merken. Van kleding en sieraden tot woonaccessoires en cosmetica.

Sjakies Haarlem

De twee winkels (Breestraat en Koningstraat) van Sjakies verkopen eerlijke en duurzaam geproduceerde items. Deels door Sjakies zelf gemaakt in ateliers in Istanbul en Haarlem.

Jansje Haarlem

Al meer dan 10 jaar is Jansje een duurzame cadeauwinkel en lunchroom waar goed opgeleide mensen met een beperking werken. De winkel is gesloten, maar gelukkig is er ook een goed gevulde webshop.

WAAR Haarlem

Alle cadeaus bij WAAR zijn fair trade, biologisch, gerecycled of ecologisch. Of geproduceerd in sociale werkplaatsen. Jij krijgt of geeft een mooi cadeau en de maker krijgt een eerlijke kans.

Sûr Atelier

Niet alleen een atelier, ook een winkel en café. Waar de kleding, (woon)accessoires en gordijnen samen met statushouders worden gemaakt van verantwoord geproduceerde en natuurlijke stoffen.

Rataplan

In deze kringloopwinkel aan de Zijlstraat vind je tussen de tweedehands kleding, interieurspullen, speelgoed, witgoed en meubels wellicht iets nieuws voor weinig.