Producten en diensten

De Stadsgarage voert het impactvermogen op!

Stichting Stadsgarage is sinds 2015 de werkplaats voor organisaties die succesvol willen bijdragen aan het realiseren van duurzaamheidsdoelstellingen (SDG's). De Stadsgarage ontwikkelt, organiseert en ondersteunt succesvol multi-stakeholder-projecten in de regio. Binnen deze projecten verbinden we kennis, kunde en kapitaal. Dit doen we door het samenbrengen van de beste kennis- en implementatiepartners. Hiervoor werken we samen met zowel landelijke als lokale partners, met tot doel regionale ecosystemen te faciliteren, betekenisvolle innovatieprogramma's te ontwikkelen en actieprogramma's te realiseren.

Diensten en producten

Duurzaam Inkoop Platform

Het Duurzaam Inkoop Platform maakt bedrijven die impact maken zichtbaar in de regio en vergroot hun kans op succes. Tevens maak je het bedrijven met een SROI verplichting of die maatschappelijk verantwoord willen inkopen makkelijker om hun doelstelling te realiseren en hun waarden na te streven.

>> Inkopen met impact

Lokale Impact Helpdesk

De Lokale Impact Helpdesk is een virtueel loket voor regionale ondernemers met vragen over het starten van een social enterprise (BVm), het toepassen van MVO richtlijnen, het vervullen van de SROI-verplichting en het creëren van een duurzame, impactvolle, CO2 neutrale organisatie in jouw gemeente.

>> De wijze wegwijzer