Initiatieven en acties

Stichting Stadsgarage is er voor en door betekenisvolle ondernemers. Juist in deze tijd is het van belang om onze gezamenlijke impact te vergroten! Op deze pagina vind je een overzicht van verschillende corona-initiatieven en acties van betekenisvolle ondernemers of burgers die op verschillende manieren een steentje bijdragen. Sluit je aan en steun één of meer van onderstaande initiatieven.

Heb jij of ken jij een initiatief dat niet mag ontbreken in dit overzicht? Neem contact op via info@stichtingstadsgarage.nl.

Impact& Online

Startende en meer gevorderde sociaal ondernemers ontmoeten elkaar wekelijks online om tips and tricks te delen en op specifieke thema's van elkaar te leren. Is de voorzetting van het Mysocialsyartup programma van de Stadsgarage. Sluit je aan via yvonne@stichtingstadsgarage.nl.

Online workshops van KNHM

Praktisch en concreet aan de slag met zaken als crowdfunding, social media, pitchen of burgerplanvorming. Stroop je mouwen maar op, pak je agenda erbij en doe mee! Je kunt nu een groot gedeelte van deze workshops (gratis) online volgen.

De Haarlemse Boodschappenservice

In de coronacrisis is het voor veel ouderen en mensen die minder mobiel zijn of een zwakke gezondheid hebben lastig en risicovol om boodschappen te doen. Om hen te helpen hebben jongerenorganisatie Triple ThreaT, vervoersorganisatie Zoefzoef en Albert Heijn Vos de handen ineengeslagen.

Window of Hope

Een initiatief van Stichting Juttersgeluk om wensen te verzamelen om zo een 'Window of Hope' te realiseren in Zandvoort, een plek waar mensen zichzelf en anderen een hart onder de riem kunnen steken om vertrouwen te hebben in de toekomst.