Tegoedbonnen

Stichting Stadsgarage is er voor en door betekenisvolle ondernemers. Juist in deze tijd is het van belang om onze gezamenlijke impact te vergroten! Op deze pagina vind je een overzicht van tegoedbonnen die je kunt aanschaffen bij verschillende betekenisvolle ondernemers uit de regio. Help je favoriete betekenisvolle ondernemer door deze moeilijke tijd heen en geniet zo snel mogelijk weer van hun diensten.

Ben jij of ken jij een ondernemer die niet mag ontbreken in dit overzicht? Neem contact op via info@stichtingstadsgarage.nl.

Tegoedbon van DeDAKKAS

Duurzaam restaurant met prachtig uitzicht over Haarlem | Koop je toekomstige lunch, diner, verjaardagsborrel alvast in en steun DeDAKKAS met een tegoedbon om hen deze moeilijke periode door te helpen.

Plaats een bestelling bij 't Teylertje

't Teylertje biedt naast een gezellig eetcafé ook een werkplek voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Steun 't Teylertje en bestel hier een keer je avondmaal.

Tegoedbon van Brownies&downieS

Brownies&downieS is inmiddels een bekend begrip in heel Nederland. Ook in Haarlem biedt dit gezellige restaurant niet alleen lekker eten, maar ook een werkplek voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Steun Brownies&downieS Haarlem met een tegoedbon.

Tegoedbon van het Kweekcafé

Een bijzondere ontmoetingsplek waar (biologisch) eten & drinken, natuur, cultuur, innovatie en design samen komen. Steun het Kweekcafé met een tegoedbon en help hen door deze crisis.

Plaats een bestelling bij In den Swarten Hondt

Net als 't Teylertje is In den Swarten Hondt meer dan een eetcafé. Ook hier kunnen mensen met aan afstand tot de arbeidsmarkt terecht. Steun In den Swarten Hondt en bestel hier je avondmaal.