4 oktober: SROI-lunch 2023

19-09-2023

Wilt u impact maken met uw inkoopbeleid? Of heeft uw bedrijf een SROI-verplichting in de regio Kennemerland? Dan bent u van harte uitgenodigd voor de SROI-lunch 2023. Een unieke gelegenheid om in contact te komen met impact ondernemers die u kunnen helpen bij het invullen van uw SROI-verplichting of ambitie om maatschappelijk verantwoord in te kopen. Samen kunt u een positieve impact maken. Het belooft een inspirerende bijeenkomst te worden die u niet mag missen!

De SROI-lunch vindt plaats op woensdag 4 oktober van 12:30 – 15:00 uur bij de Sociëteit Vereeniging (Zijlweg 1, 2013 DA Haarlem). Deze bijeenkomst is bedoeld voor bedrijven die zich bewust zijn van hun SROI-verplichtingen in Haarlem en Kennemerland, evenals voor inkopers die maatschappelijk verantwoord willen inkopen. We bieden u graag de gelegenheid om samen met impact ondernemers uw professionele en sociale impact te vergroten. Daarom kunt u gratis deelnemen aan deze editie.

Samen vergroten we onze impact

Uw aanwezigheid zal u inspireren om uw positieve impact te vergroten. U ontmoet impact ondernemers uit de regio en leert hoe zij u kunnen ondersteunen bij het vervullen van uw maatschappelijke inkoopverplichtingen. Tevens biedt deze bijeenkomst u de kans om uw inzet voor betekenisvol ondernemerschap en duurzaam inkopen te tonen en uw zakelijke relaties met de gemeenten te versterken. Onder de aanwezigen wordt daarnaast een mooie prijs verloot.

Wat kunt u verwachten op woensdag 4 oktober?

Een informatief programma met diverse hoogtepunten, waaronder:

• Een ontvangst met koffie en wat lekkers vanaf 12.30 uur.
  • 13.00 uur: een inspirerende opening door Diana van Loenen, wethouder van Haarlem
  • Pitchronde 1: impact-organisaties in de spotlight
  • De uitreiking van het eerste Kennemer Impact Kerstpakket en de eerste Kennemer Impact Giftcard
  • Pitchronde 2: impact-organisaties in de spotlight
  • Een heerlijke duurzame lunch waarbij u de kans krijgt om verder kennis te maken met impact-ondernemers uit onze regio
  • Een gezamenlijke afsluiting om 14.45 uur en bekendmaking winnaar van…

Meld u aan en geniet van een duurzame lunch

Kom kennismaken met impact ondernemers. Meld u nu kosteloos aan via de onderstaande link om uw plek te reserveren en samen te genieten van een duurzame lunch. Wij kijken uit naar uw komst!

De SROI-Lunch wordt georganiseerd door Kennemer Impact, de samenwerking van gemeente Haarlem en Stichting Stadsgarage die uitvoering geeft aan het Actieprogramma Impact Ondernemen. Met o.a. de Kennemer Impact Helpdesk en het Kennemer Inkoop Platform werken we aan een gunstig ondernemersklimaat voor bedrijven die impact maken.