Actie-sessie Regionale Energie Participatie 16 februari 2021

26-01-2021

Op 16 februari organiseert de Stichting Stadsgarage i.s.m. Stichting Kennemer Kracht, Coöperatie Kennemer Kracht en de regiogemeenten een actie-sessie "Empower - Regionale Energie Participatie".

Het is van groot belang dat energiecoöperaties tijdig op de hoogte zijn van mogelijke locaties in de regio. Daarom delen wij in deze actie-sessie het overzicht van mogelijke projectlocaties in de regio, alsmede daken van gemeentelijk vastgoed in Haarlem.

Het programma is samengesteld op basis van de gesprekken met de partners en op basis van de uitkomsten van de poll die vorig jaar is gehouden. Bekijk het voorlopige programma en doe mee met deze actie-sessie, zo kunnen we de regionale duurzame energie participatie samen vormgeven!

Meer informatie op: www.rep-kennemerland.nl/