Bekijk in 1 minuut de aanleg van de panelen op het collectieve zonnestroomdak van omnisportvereniging Onze Gezellen Haarlem

22-06-2021

In het najaar van 2019 zijn op het dak van Omni Sportvereniging Onze Gezellen zonnepanelen geplaatst. Buurtbewoners, meer 40 huishoudens, doen mee, participeren hierin en wekken daarmee (een deel van) hun stroom op én maken een mooi financieel rendement. Dit gaat via de postcoderoos regeling. Dit project is gerealiseerd in samenwerking met Omnivereniging Onze Gezellen, Stichting Kennemer Energie (projectrealisatie tot oplevering) en Coöperatie Kennemer Kracht (werving en exploitatie).

Bekijk de website van onze partners Cooperatie Kennemer Kracht en Stichting Kennemer Energie voor meer informatie.