Draag bij aan de Social Enterprise Monitor 2020

12-05-2020

Elk jaar doet Social Enterprise NL groot onderzoek naar de ontwikkeling van sociale ondernemingen in Nederland met de Social Enterprise Monitor. Als partner van Social Enterprise NL brengen wij dit onderzoek graag onder de aandacht bij ons netwerk.

Corona begint al een beetje te wennen, maar veel sociaal ondernemers hebben een zeer lastige tijd, thuis en op het werk. De meeste hebben zorgen om hun bedrijf en hun mensen, een klein aantal heeft het ineens extreem druk.

Juist nu is er behoefte aan informatie over de staat van sociale ondernemingen en de verwachtingen voor de toekomst. De monitor brengt sociaal ondernemen weer in de publiciteit, en biedt een basis voor beleid vanuit overheden, investeerders en onszelf. Daarom in deze moeilijke tijden toch de jaarlijkse Social Enterprise Monitor. Uiteraard aangepast aan de wereld van nu, maar ook met een blik op de lange termijn. Na deze crisis openen zich hopelijk nieuwe mogelijkheden, en sociaal ondernemen moet na de verkiezingen van 2021 weer een stapje hoger op de agenda. We begrijpen dat het op dit moment een grote vraag is om 15 minuten te besteden aan het invullen, maar het helpt enorm en wordt zeer gewaardeerd!

We willen je vragen om deze vragenlijst in te vullen vóór 21 juni 2020. Klik op de volgende link om de vragenlijst te openen: https://nl.surveymonkey.com/r/SEMonitor2020

Heb je een vraag over de vragenlijst? Neem dan contact op via nick@social-enterprise.nl.

Alvast heel veel dank voor het invullen!