Duurzaam ondernemen tijdens en na corona-crisis | Kennemer Business

14-04-2020

"Stichting Stadsgarage helpt (lokale) partijen om duurzaam, betekenisvol ondernemen een richting te geven", aldus Baud Schoenmaeckers, één van de oprichters van Stichting Stadsgarage. We streven een duurzame wereld na, waarbij duurzaam ondernemen de norm zal zijn. Dit vraagt een andere manier van denken, wellicht is het nu de tijd om het anders aan te gaan pakken. Maar hoe krijg je dit in deze tijd, nu de wereld en de economie in brand staan, tussen de oren van de ondernemers, bedrijven, werkgevers?

Bekijk hieronder het volledige interview van Rob Wieleman bij Kennemer Business Online van 14 april 2020, uit de serie van 20 thema-interviews voor ondernemers, bedrijven en werkgevers. Een initiatief van Kennemer Business zakennetwerk in samenwerking met Pixel Universe studio's.