ENTHOUSIASTE STUDENT (IMPACT) ONDERNEMERSCHAP GEZOCHT VOOR EEN TOFFE STAGE

13-09-2023

Ben jij een derde- of vierdejaarsstudent en zoek jij een toffe stage voor jouw studie (Impact) Ondernemerschap – of iets in die categorie? Lees dan nu verder!

Stichting Stadsgarage is een Haarlemse social enterprise die als verbindende factor opereert voor het bedrijfsleven in de regio Kennemerland. Door middel van verschillende projecten op het gebied van circulair ondernemerschap, energietransitie en wijkeconomie zet de Stadsgarage zich in om ondernemers meer maatschappelijk impact te laten maken. Hier wordt aan gewerkt samen met het grote netwerk van bedrijven, overheidspartijen, onderwijsinstellingen, financiële organisaties en enthousiaste individuen. Deze stageplek biedt jou de kans om te werken in een omgeving waarbij het maken van maatschappelijke impact minstens zo belangrijk is als het verdienen van geld. Je kunt hier snel je netwerk uitbreiden en onderzoeken welk maatschappelijk thema het beste bij jou past. In het verleden heeft de Stadsgarage óók succesvolle stages geboden aan studenten die een overwegend commerciële studieachtergrond hadden. Een zeer vrije rol staat voor jou klaar!

Even alles op een rijtje

Wat kun je van ons verwachten?

• Een fijne, hybride stageplek in Haarlem waar je gepaste begeleiding krijgt;
  • De ruimte om echt iets te kunnen inbrengen en ideeën alleen of in samenwerking met anderen te kunnen uitwerken;
  • De kans om mee te werken aan verschillende projecten om erachter te komen welk maatschappelijk thema het beste bij jou past;
  • De handvaten om te werken aan zakelijke activiteiten die je later in iedere onderneming kunt toepassen;
  • De tijd om te werken aan het onderzoek/implementatie/etc. dat wordt vereist vanuit je opleiding;
  • De mogelijkheid om na je stageperiode onderdeel uit te maken van de vaste kern van het Stadsgarage-team;
  • Een marktconforme stagevergoeding.

Wie ben je?

• Een derde- of vierdejaars student (Sociaal) Ondernemerschap;
  • Óf een student met een andere studieachtergrond die deze kans echt ziet zitten;
  • Je zoekt een stageplek voor minimaal vijf maanden, minimaal 24 uur per week;
  • Je woont in (de buurt van) de regio Kennemerland, zodat je 'midden in' het netwerk bent.

Ben je geïnteresseerd om eens te praten over deze stageplek? Dat kan! Stuur dan vandaag nog een mail naar bob@stichtingstadsgarage.nl.

Tot snel!