Het Online Social Enterprise Overheidscongres op 7 oktober

18-09-2020

Luchtvervuiling, armoede, schulden, klimaatverandering, werkloosheid. De samenleving wordt geconfronteerd met taaie uitdagingen. Overheden kunnen deze niet alleen oplossen. Sociale ondernemingen zijn hierbij een belangrijke partner. Zij richten zich op het oplossen van maatschappelijk vraagstukken.

Om de samenwerking tussen overheden en sociale ondernemingen te verbeteren wordt voor de 7e keer het Social Enterprise Overheidscongres georganiseerd, dit jaar in een dagdeel en volledig digitaal!

Het Social Enterprise Overheidscongres 2020 is een samenwerking van Social Enterprise NL met Gemeente Haarlem, G40 en Oceans Haarlem.

Bekijk het programma

Naar een Actieprogramma, lessen uit Haarlem
Het stimuleren van sociaal ondernemerschap is niet voorbehouden aan grote steden, juist middelgrote gemeenten kunnen het verschil maken. Zij staan dicht bij de ondernemers en netwerken in de stad.

Tijdens het Online Social Enterprise Overheidscongres staat het Actieprogramma en de lessen uit Haarlem op het programma. In deze sessie gaat het over hoe de gemeente Haarlem en Stichting Stadsgarage samen met partijen uit de stad, tot hun Actieprogramma Impact Ondernemen zijn gekomen. En daar zijn we best een beetje trots op. Wanneer? Woensdag 7 oktober om 11:15 tijdens de thematische verdiepingsgesprekken.