Innovatiefestival Noord-Holland – 27 oktober 2022

26-09-2022

Voor alle ondernemers, beleidsmakers en anderen die innovatie mogelijk maken, organiseert provincie Noord-Holland op donderdag 27 oktober 2022 (12:30 - 17:30) het tweede Innovatiefestival. Laat je inspireren door de meest spraakmakende innovaties en initiatieven uit de provincie en zoek de verbinding met elkaar. Je bent van harte welkom bij CupolaXS in Haarlem.

• Innovatiefestival Noord-Holland
    • Wanneer: 27 oktober 2022, van 12.30 - 17.30 uur
    • Waar: CupolaXS (Koepelplein 1E, 2031 WK Haarlem)
    • Programma en aanmelden: www.innovatiefestivalnh.nl

We gaan met elkaar ontdekken hoe we de duurzame ambities kunnen waarmaken, ondanks de worsteling en eventuele belemmerende factoren die een transitie met zich meebrengen. Met onder andere een plenaire sessie met een inspirerende en prikkelende keynote van Werner Schouten (directeur Impact Economie Foundation) en een panelgesprek met Ilse Zaal (gedeputeerde provincie Noord-Holland), Eva Gouwens (Fairphone) en Melle Schellekens (The Good Roll). Deze ondernemers bieden een verfrissende kijk op de opgaven en maken de oplossing heel tastbaar. Laat je ook inspireren door deze voorbeelden en ontdek wat de provincie Noord-Holland voor jou kan betekenen. Welke verbindingen kunnen we samen aangaan om de huidige transitieopgaven te versnellen?

Bekijk het volledige programma en meld je aan via: https://www.innovatiefestivalnh.nl/