Kennemer Inkoop Platform: ‘Een sociaal alternatief is altijd beter’

19-07-2023

Sinds kort vind je ook deBesteEHBOdoos op het Kennemer Inkoop Platform. Met een wélverdiende SROI-badge. Deze speciale status geeft aan dat je met jouw aankopen bij deze aanbieder niet alleen impact maakt, maar ook een SROI-verplichting in de regio kunt invullen. Om dit te vieren en kennis te maken, deelt deBesteEHBOdoos haar ervaringen in een blog. Je leest hem hier!

DeBesteEHBOdoos

"deBesteEHBOdoos is hét sociale alternatief als organisaties op zoek zijn naar BHV-oplossingen. We leveren en onderhouden bedrijfsverbanddozen, AED's en alle overige BHV-materialen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan brandblussers, evacuatiemiddelen of ontruimingsplattegronden. Wat ons bijzonder maakt is dat het werk wordt gedaan door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Bovendien steunen we goede doelen in binnen- en buitenland en we werken zo duurzaam mogelijk. Al met al genoeg reden voor een vermelding op het Kennemer Inkoop Platform, en daar zijn we blij mee!"

Kennemer Inkoop Platform

Het Kennemer Inkoop Platform biedt een overzicht van ondernemers die duurzaam, circulair en sociaal ondernemen. Door hun producten en diensten op het platform aan te bieden, worden impact ondernemers makkelijk vindbaar voor zowel consumenten als inkopers. Dat leidt tot meer opdrachten en daarmee tot meer continuïteit en impact.

Ben jij ook impact ondernemer en wil jij je kosteloos aansluiten? Meld je hier aan!