Uitnodiging ontbijtsessie & lancering inkoopplatform

05-11-2020

Vrijdag 20 november | Online | 09:00 - 10:30
Met SMAAKvol ontbijt gratis thuisbezorgd!

Ben je impact ondernemer en vind je het belangrijk om bij te dragen aan een duurzame, sociale en eerlijkere wereld? Ben je op zoek naar nieuwe klanten, een regionale afzetmarkt en promotie van jouw producten en diensten? Kom op vrijdag 20 november naar de online lancering van het Kennemer Inkoopplatform. Het complete overzicht voor inkopers met impact ondernemers uit Kennemerland.

Tijdens The Impact Days van 19 t/m 21 november wordt door heel Nederland, zichtbaar gemaakt hoe ondernemers bouwen aan een eerlijke en duurzame wereld. Haarlem doet ook mee en organiseert niet alleen de Impact Route, maar lanceert ook het inkoopplatform voor impact ondernemers.

Het inkoopplatform
Het inkoopplatform biedt een compleet overzicht van het regionale aanbod aan impact ondernemers. Hiermee willen gemeenten in de regio Kennemerland en Stichting Stadsgarage sociaal, innovatief en duurzaam inkopen stimuleren. Het inkoopbeleid wordt dan ook gezien als een belangrijk instrument om een positieve bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van de maatschappij.

Kom ook
Wil je weten wat het inkoopplatform voor jou kan betekenen? Wil je op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen op het gebied van impact ondernemen? Of ben je gewoon toe aan een lekker impact ontbijt en een interessant netwerk?

Meld je dan aan voor de lancering van dit platform op vrijdagochtend 20 november van 09:00 tot 10:30 via onderstaand formulier.

En... als je dit vóór woensdag 18 november 15:00 doet, krijg je donderdagavond 19 november een ontbijtje verzorgd door SMAAK gratis thuisbezorgd door de Fietskoerier (alleen in Haarlem). Dat wil je écht niet missen! 😉

Heb je nog vragen? Stuur een mail aan info@stichtingstadsgarage.nl.

We kijken uit naar je online komst!

• 09:00 - Welkom
  • 09:05 - Opening Wethouder Robbert Berkhout (Gemeente Haarlem)
  • 09:15 - Lancering platform Edwin Teljeur (MEO)
  • 09:30 - 3x Break-out sessies
  • 10:00 - Terugkomst & koffiemoment
  • 10:05 - Terugkoppeling break-out sessie
  • 10:15 - Afsluiting & netwerkmogelijkheden

Break-out sessies

1. Voor de impact ondernemer
Hoe kan ik deelnemen aan het inkoopplatform? Een uitleg en Q&A sessie over het platform.

2. Voor de (startende) impact ondernemer
Welke andere (trainings-)mogelijkheden biedt het Actieprogramma Haarlem mij? Hoe vind ik aansluiting bij andere ondernemers die met dezelfde thema's bezig zijn in de stad? Hoe kan ik mijn zichtbaarheid nog meer vergroten?

3. Voor inkopers en bedrijven
Hoe kun je jouw SROI verplichting invullen? Waar moet je rekening mee houden als je je inkoopbeleid duurzamer en socialer wilt maken?