Partnerupdate: Social Enterprise Overheidscongres - 25 september

13-09-2019

Luchtvervuiling, armoede, schulden, klimaatverandering, werkloosheid. De samenleving wordt geconfronteerd met taaie uitdagingen. Overheden kunnen deze niet alleen oplossen. Sociale ondernemingen zijn hierbij een belangrijke partner. Zij richten zich op het oplossen van maatschappelijk vraagstukken.

Bekijk de aftermovie van het congres in 2018

Om de samenwerking tussen overheden en sociale ondernemingen te verbeteren organiseren Social Enterprise NL, de gemeente Amersfoort, het G40 Stedennetwerk en Platform31 de zesde editie van het Social Enterprise Overheidscongres, dit jaar met als thema: de maatschappelijke uitdaging centraal!

Wilt u inzichten opdoen over hoe sociale ondernemingen kunnen helpen met het oplossen van maatschappelijke vraagstukken in uw regio? Leren van beleidsmakers uit binnen en buitenland? Inspirerende sociale ondernemingen ontmoeten en praktische inzichten opdoen? Kom dan op 25 september naar de Prodent fabriek in Amersfoort voor de zesde editie van het Social Enterprise Overheidscongres.

Social Enterprise NL is netwerkpartner van Stichting Stadsgarage.