Politieke inspiratiemiddag met impact ondernemers

17-08-2021

Voor programmaschrijvers en geïnteresseerde fractieleden

Vrijdag 3 september 2021, 15.30u tot circa 17.00u met borrel na afloop

Het Seinwezen, Kinderhuissingel 1, 2013 AS Haarlem

Graag nodigen wij u uit voor een inspiratiemiddag met impact ondernemers bij de Stichting Stadsgarage. Wij zijn de werkplaats voor betekenisvol ondernemerschap in Haarlem en Zuid-Kennemerland. U kent ons wellicht van onze samenwerking met de gemeente in het Empower 2.0 project en het Actieprogramma Impact ondernemen. Vanuit onze thuishaven, het Seinwezen, werken wij aan een betere stad en regio.

Op 3 september aanstaande nemen wij u mee in de wereld van betekenisvol ondernemerschap. Gemeenten en impact ondernemers kunnen elkaar goed gebruiken. Door samen te werken versterken wij in Haarlem het ondernemingsklimaat voor zowel sociaal ondernemers als het reguliere MKB. Daarmee benutten we het probleemoplossend vermogen van de stad en zijn we beter toegerust op de grote en kleine uitdagingen van deze tijd. Van arbeidsparticipatie tot energietransitie, inclusieve samenleving tot circulaire economie.

In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen nodigen wij de lokale politiek uit om kennis te maken. Wij praten u bij, zorgen voor de inspiratie en laten ondernemende Haarlemmers aan het woord. Bent u er ook bij? Meld u zich dan snel aan via de onderstaande link.

Heeft u vragen of wilt u op een ander moment in gesprek met de Stadsgarage? Neem dan contact op met Eva Zijlmans, afstudeerder bij de Stichting Stadsgarage, via: eva@stichtingstadsgarage.nl.