Stagevacature: enthousiaste student (sociaal) ondernemerschap gezocht

18-01-2023

Ben jij een derde- of vierdejaars student en zoek jij een toffe stage voor jouw studie (Sociaal) Ondernemerschap of andere richting waarin je ondernemerschap combineert met maatschappelijke impact? Lees dan nu verder!

Stichting Stadsgarage is een innovatieplatform voor Haarlemse bedrijven. In samenwerking met experts, kennisinstellingen, gemeenten en andere partijen in de regio voeren wij projecten uit op het gebied van circulair ondernemerschap, energietransitie en wijkeconomie. Op die manier helpt Stadsgarage ondernemers om de nieuwe producten en diensten te maken waar de economie van morgen om vraagt.

Deze stageplek biedt jou de kans om te werken in een omgeving waarbij het maken van maatschappelijke impact minstens zo belangrijk is als het verdienen van geld. Je kunt hier snel je netwerk uitbreiden en onderzoeken welk maatschappelijk thema het beste bij jou past. In het verleden heeft de Stadsgarage óók succesvolle stageperiodes geboden aan studenten met uiteenlopend achtergronden als bestuurskunde, commerciële economie, toegepaste psychologie of marketing en communicatie. Een zeer vrije rol staat voor jou klaar!

Wat kun je van ons verwachten?

• Een fijne, hybride stageplek in Haarlem waar je gepaste begeleiding én een stagevergoeding krijgt;
  • De ruimte om echt iets te kunnen inbrengen en ideeën alleen of in samenwerking met anderen te kunnen uitwerken;
  • De kans om mee te werken aan verschillende projecten om erachter te komen welk maatschappelijk thema het beste bij jou past;
  • De handvatten om te werken aan zakelijke activiteiten die je later in iedere onderneming kunt toepassen;
  • De tijd om te werken aan het onderzoek/implementatie/etc. die wordt vereist vanuit je opleiding;
  • De mogelijkheid om na je stageperiode onderdeel uit te maken van de vaste kern van het Stadsgarage-team.

Wie ben je?

• Een derde- of vierdejaars student (Sociaal) Ondernemerschap;
  • Óf een student met een andere studieachtergrond die deze kans echt ziet zitten;
  • Je zoekt een stageplek voor minimaal vijf maanden, minimaal 24 uur per week;
  • Je woont in (de buurt van) de regio Kennemerland, zodat je 'midden in' het netwerk bent of bent bereid om wat langer te reizen.

Ben je geïnteresseerd om eens te praten over deze stageplek? Dat kan! Stuur dan vandaag nog een mail naar bob@stichtingstadsgarage.nl

Tot snel!