Kom ook naar de deelsessie van Stadsgarage en Impact Noord op het Overheidscongres!

08-03-2023

We zitten op een kantelpunt van uitproberen en 'spelen' naar serious business: impact ondernemen moet de norm worden en inbedding krijgen in de economische visie in elke gemeente. Hoe pakken we dat aan? Je hoort er meer over in de deelsessie van Impact Noord en Stichting Stadsgarage op het Social Enterprise Overheidscongres.

Van speelkwartier naar serious business: sterke lokale ecosystemen voor stevig impact ondernemen

Hoe bouw je als gemeente, netwerkorganisatie, financiers en kennisinstellingen een goed ecosysteem voor ondernemen met impact? Wat bedoelen we eigenlijk met een ecosysteem? Hoe kan je leren van successen ergens anders in het land? In deze interactieve sessie gaan we aan de slag met deze vragen. Centraal staat het vinden van elkaar en het kunnen voortbouwen op elkaars krachten. Floortje van Aken van Impact Noord en André Brasser van Stichting Stadsgarage Haarlem delen hun ervaringen vanuit hun eigen context.