Stichting Stadsgarage zoekt enthousiaste nieuwe bestuursleden

22-05-2023

Heb jij de drive om bij te dragen aan onze impactgedreven organisatie? Stichting Stadsgarage zoekt enthousiaste mensen om haar bestuur én het impact ondernemerschap in de regio te versterken. We komen graag met je in contact!

Voorzitter - Stichting Stadsgarage

Ben jij iemand met een passie voor sociaal en impactvol ondernemen en heb je een uitgebreid netwerk in Haarlem en Kennemerland? Sta je open om jouw kennis te delen als bestuurslid van Stichting Stadsgarage en wil je graag bijdragen aan de ontwikkeling van deze gedreven impactorganisatie naar een toekomstbestendige structuur? Dan nodigen we je van harte uit om met ons in contact te komen.

Als voorzitter van Stichting Stadsgarage speel je een cruciale rol in het bestuurlijke proces. Je zult fungeren als de sturende kracht en inspirator voor de organisatie. Je brengt je ervaring en expertise op het gebied van (impact) ondernemerschap en je hebt een groot netwerk dat je kunt inzetten om de impact van Stichting Stadsgarage te vergroten. Samen met de andere bestuursleden en de organisatie werk je aan de strategische koers en de groei van de organisatie.

We zijn op zoek naar een onbezoldigde voorzitter die gemiddeld 4 uur per week beschikbaar is. Je hebt de mogelijkheid om jouw vaardigheden en leiderschapskwaliteiten in te zetten voor een organisatie die zich inzet voor positieve maatschappelijke veranderingen. Samen bouwen we aan een duurzame toekomst voor Stichting Stadsgarage en de nieuwe economie in Haarlem en Kennemerland.

Financieel Bestuurder - Stichting Stadsgarage

Ben jij een gedreven financieel professional met een passie voor het maken van impact? Wil je jouw financiële en administratieve kennis inzetten voor een non-profitorganisatie die zich volledig richt op het creëren van maatschappelijke waarde? Dan zijn we op zoek naar jou!

Als Financieel Bestuurder van Stichting Stadsgarage ben je verantwoordelijk voor het financiële beheer en de administratieve processen van de organisatie. Je bent de schakel tussen het administratiekantoor en de organisatie, waarbij je zorgt voor een solide financiële basis en een transparante rapportage.

In deze onbezoldigde functie werk je gemiddeld 2 uur per week aan het inzichtelijk maken van de financiële situatie van Stichting Stadsgarage. Je draagt bij aan het opstellen en bewaken van het financiële beleid en de begrotingen, en je adviseert het bestuur over financiële beslissingen.

We zoeken een financieel onderlegde bestuurder die de impactorganisatie met enthousiasme en betrokkenheid wil ondersteunen. Jouw expertise en ervaring dragen bij aan het waarborgen van een gezonde financiële positie van de organisatie, waardoor we onze impact kunnen vergroten binnen en buiten de regio Haarlem en Kennemerland.

Neem contact op

Wil jij een impactvolle bijdrage leveren aan onze organisatie? Stuur dan een korte motivatie en je contactgegevens naar info@stichtingstadsgarage.nl en wij zullen dan contact met je opnemen.