The Impact Days 18, 19 en 20 november

01-11-2021

Aankomende november is het weer zover. Van donderdag 18 tot en met zaterdag 20 november vindt de vierde editie van The Impact Days plaats. Hét moment waarop innovatieve en impactvolle ondernemers op het gebied van conscious gadgets, design, mode, food, interieur en kids hun deuren openen.

Tijdens The Impact Days kun je bij als consument terecht bij winkels en bedrijven voor de coolste gadgets, toffe designers items - al dan niet gemaakt van gerecycled textiel -, en de nieuwste trends op het gebied van bijvoorbeeld plantaardig eten.

Inspiratie de komende feestdagen dus, maar er is nog meer! Zo worden er tijdens deze drie dagen die in het teken staan van verantwoord ondernemen workshops, motiverende talks van de ondernemers en experts georganiseerd, en bieden we samen een inspirerend kijkje achter de schermen bij deze gamechangers.

Praktische informatie The Impact Days 2021

WANNEER?

Donderdag 18, vrijdag 19 en zaterdag 20 november 2021.

DOEL

Tijdens de vierde editie van The Impact Days openen Nederlands' meest innovatieve ondernemers hun deuren voor iedereen. We bieden gezamenlijk met de deelnemende Impact ondernemers een totaal programma voor het publiek door al het moois, lekkers, maar bovenal goeds wat wij te bieden hebben via Impact Days naar voren te brengen. Laat je ook in Haarlem inspireren door stadroutes langs ateliers en studio's, rondleidingen door de ondernemers, workshops en betekenisvolle of motiverende talks.

VOOR WIE?

The Impact Days zijn er voor iedereen die klaar is om over te gaan op een nieuwe manier van consumptie. Voor hen die afscheid willen nemen van fast fashion, fast furniture of eten met een footprint waar je u tegen zegt. Het is een event voor jong en oud met activiteiten voor het hele gezin.

WAAR?

In verschillende Nederlandse steden zoals Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Apeldoorn en Haarlem. Op de website van The Impact Days vind je ook wandelroutes en alle deelnemende winkels en ondernemers.

HOE DOE JE MEE?

Ben je ondernemer? Dan zijn er verschillende mogelijkheden:

Doe mee met je eigen evenement

Wil je speciaal op één van de dagen een event organiseren en dat onder de aandacht brengen? Het enige dat jij hoeft te doen, is via https://theimpactdays.nl/aanmelden-events/ je eigen event invoeren.

Wordt zichtbaar tijdens The Impact Days

Of je nu een evenement organiseert, graag jouw zaak zichtbaar maakt of een speciaal aanbod wilt maken voor de consument... Met de campagne kit kun je jouw actie helemaal aankleden in de stijl van The Impact Days. Een presentatie, social media posts, posters. Je kunt het hier allemaal vinden.

SHARING IS CARING

Iedereen is welkom. Dus trommel je familie, vrienden, buren en/of kennissen op, en laat je samen inspireren door de ondernemers van de toekomst. Deel online een foto van jouw bezoek, workshop-deelname of aankoop met #TheImpactDays en laat zien hoe jij met jouw euro het verschil maakt.

MEER INFO?

www.theimpactdays.nl of mail naar info@stichtingstadsgarage.nl