Vacature: Ervaren fondsenwerver/programma ontwikkelaar Stichting Stadsgarage

02-08-2021

Ben jij een ervaren fondsenwerver met een netwerk? Vraag jij je af wat je kunt doen om het betekenisvol ondernemerschap een handje te helpen? Wil je ook graag bijdragen aan een betere stad?

Duur: minimaal 6 maanden, minimaal 1 dag per week
Locatie: Het Seinwezen in Haarlem (nabij station Haarlem)

Stichting Stadsgarage is de werkplaats voor betekenisvol ondernemerschap in Haarlem en Zuid-Kennemerland. We helpen organisaties met betekenisvol ondernemen. We verbinden verschillende partijen aan elkaar zodat ze van elkaar kunnen leren en de transitie naar betekenisvol ondernemen kunnen versnellen. Zo maken we samen maatschappelijke impact. Dit doen door het ontwikkelen van leer-, doe- en samenwerkingsprogramma's. En dat is precies waar we jouw inzet voor nodig hebben!

Wat wordt er van je verwacht?
Je bent er goed in om kansen voor nieuwe projecten en opdrachtgevers op te pakken en in samenwerking met het Stadsgarage team tot nieuwe opdrachten te maken. Je bent een uitstekend en ervaren schrijver die potentiële financieringsaanvragen bij fondsen en financiers kan doorgronden en omzetten in een succesvolle aanvraag en beschikt over een basis netwerk bij fondsen en financiers. Uiteraard doe je dit niet alleen, je bent ondersteunend aan het team binnen Stichting Stadsgarage.

Je kunt je goed inleven in de vraag achter de vraag van fondsen, financiers en potentiële opdrachtgevers waardoor je een passend aanbod kunt maken waarmee je het werkpakket van het Stadsgarage Team verder verrijkt. En je zet je, net als de andere teamleden, minimaal één dag per week in voor de Stadsgarage. In dit geval het ontwikkelen van aanvragen voor nieuwe projecten en programma's.

Wie zoeken we?

• Je hebt een relevante afgeronde HBO/WO opleiding en enkele jaren ervaring met het werven van fondsen;

• Je bent een zelfstandige met een passie om te ondernemen met impact;

• Je bent proactief, creatief en enthousiast;

• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wat bieden wij jou?

• Combineren van Stadsgarage werkzaamheden met je eigen ondernemingspraktijk;

• Vergroten van je netwerk en je kunt werkzaamheden binnenhalen die je als zelfstandige ondernemer moeilijk zelf binnen haalt;

• Samenwerken in een ambitieus team;

• Een informele werksfeer;

• Een basis onkostenvergoeding van €6000 per jaar en bij succesvolle aanvraag ontvang je een nader overeen te komen percentage van de totale opdrachtsom.

Interesse?
Stuur je CV en motivatie aan info@stichtingstadsgarage.nl.

Sluitingsdatum:
31 augustus 2021