Zinvolle communicatie - juist nu

31-03-2020

Samenwerkingspartner Toedoen staat (op afstand) klaar voor alle ondernemers, ook in deze rare tijden. Lees hier meer over het belang van communicatie en bekijk de mogelijkheden.

Toedoen nú ook voor ondernemers.

Toedoen, partner van de Stadsgarage, is een Haarlems communicatiebureau. Zij hebben een duurzame werkwijze en samenwerkingen met diverse partners uit de stad. Denk bijvoorbeeld aan groene webhosting en duurzaam drukwerk.

Voor ZZP'ers, freelancers, Mkb'ers en initiatiefnemers.

Een samenwerking waarin jouw (veranderende) product of dienst en onze communicatie- en online expertise samen komen. Zo maken wij samen méér impact! En maken wij ook voor jou communicatie die ertoe doet. Wil je een professionele website of aanpassingen op je website? Hulp nodig bij nieuwsberichten? Bekijk nu onze communicatiepakketten en andere mogelijkheden hier:

Waarom juist nú communicatie?

Het coronavirus heeft een enorme impact op de samenleving en dus ook op je bedrijf. Veel ondernemers zijn flexibel en creatief met hun product of dienstverlening. Hierover communiceren met jouw huidige en nieuwe (potentiele) klanten is nu van groot belang. Van leadgeneratie voor livestream sportlessen tot thuisbezorging door een sterrenrestaurant. Toedoen helpt je graag met de professionele communicatieprocessen en middelen, van website tot leadgeneratie.

GRATIS en vrijblijvende intake t.w.v. €150,-

Ondernemers die aan de slag willen worden direct geholpen met een GRATIS en vrijblijvende intake t.w.v. €150,- (communicatiepakketten). Ook kan Toedoen je al vanaf €75,- helpen met aanpassingen op je website.

Toedoen werkt vanwege het coronavirus op afstand

Toedoen werkt vanwege het coronavirus op afstand om dichtbij positieve impact te maken. Virtueel kennismaken (Zoom, Skype, Whatsapp bellen) of direct aan de slag? Bel (06-53215631) of mail via info@toedoen.nu

Blijf gezond, blijf positief.