Kom naar de kick-off op vrijdag 19 november 16:00 - 17:30 met Kees Brouwer (VPRO / Tegenlicht)

14-11-2021

Dit event is geannuleerd.

Graag nodigen we je uit om naar het 'Next Level' ondernemerschap feestje te komen op vrijdag 19 november. Spreker Kees Brouwer is filmmaker en initiatiefnemer van de Reaction-beweging. Een netwerk van ondernemingen waarin iets moois en duurzaams maken belangrijker is dan het maken van winst.

Wat willen we nog minder?
Reaction-filialen zijn eigenlijk overal, alleen het logo op de gevel ontbreekt nog. Onder het motto 'wat willen we nog minder?' reist Kees daarom de komende tijd het land door in zijn bestelwagen, op zoek naar mensen die laten zien hoe je eerlijk, sociaal, transparant en met een minimale voetafdruk kunt produceren.

De VPRO volgt de zoektocht van Kees in de documentaire Reaction, nu te zien op NPO Start. Ook zal de Reaction fysiek te zien zijn tijdens The Impact Days in Haarlem op vrijdag 19 november.

Zo kunnen we samen de snel groeiende beweging van sociaal ondernemers, gemeenten, aanjagers en consumenten versterken tijdens The Impact Days en ook daarna.

Datum: Vrijdag 19 november
Tijd: Van 16:00 tot 17:30 (inloop vanaf 15:30)
Locatie: De Pletterij, Lange Herenvest 122, 2011 BX Haarlem

We volgen het advies van de Rijksoverheid en vragen om een coronatoegangsbewijs.

Dit event is geannuleerd.

The Impact Days

Deze kick-off is onderdeel van The Impact Days. Van donderdag 18 tot en met zaterdag 20 november vindt de vierde editie van The Impact Days plaats. Hét moment waarop innovatieve en impactvolle ondernemers op het gebied van conscious gadgets, design, mode, food, interieur en kids hun deuren openen.

Bekijk de route in Haarlem

Bekijk de programmering in Haarlem

Bekijk hoe je als ondernemer mee kunt doen