Spark Social Enterprise Day - 21 november 2019 in Brussel

07-11-2019

Drie jaar geleden startte Stichting Stadsgarage een samenwerking - Spark Social Enterprise - met partners uit Engeland en België. Samen met sociaal ondernemers en stakeholders leerden we bij over het versterken van innovatie en sociaal ondernemingen.

We ontdekten expertise, onderzochten innovaties, deelden kennis en tips, wisselden ervaringen en contacten uit. Dat resulteerde onder meer in nieuwe inzichten, webinars, workshops en tools, die we nu graag met jou willen delen tijdens de Spark Social Enterprise Day.

De Stadsgarage nodigt je graag uit op Spark Social Enterprise Day op 21 november in Brussel, een internationaal leer- en netwerkevent vol inspiratie en informatie over sociale ondernemingen.

• Ontdek het werk en de impact van sociaal ondernemingen in Europa.
    • Leer bij over de resultaten en tools van het Europese innovatieproject Spark Social Enterprise.
    • Discussieer mee hoe we deze beweging kunnen laten groeien.

Voor wie?
Sociaal ondernemers (starters en scale-ups), beleidsmakers, organisaties, financiers en ondersteuners van sociale innovatie en sociaal ondernemerschap.

Wat mag je verwachten?

• Hands-on informatie, kennis en instrumenten om sociaal ondernemerschap te versterken
  • Nieuwe inzichten over impactvolle en duurzame innovatie
  • Debat over de randvoorwaarden voor sociaal ondernemen
  • Veel netwerkmogelijkheden met sociaal ondernemers, beleidsmakers en ondersteunende organisaties

Ontdek het programma hier en schrijf je in voor de Spark Social Enterprise Day.

Inschrijven is gratis, maar verplicht. De plaatsen zijn beperkt, daarom hanteren we een no-show fee.

21 november 2019
09.00 uur tot 16.00 uur

Les Ateliers des Tanneurs
Huidevettersstraat 60A, 1000 Brussel, België