Corona hulp

Stichting Stadsgarage is er voor en door betekenisvolle ondernemers. Juist in deze tijd is het van belang om onze gezamenlijke impact te vergroten! Op deze pagina vind je een overzicht van verschillende initiatieven om in deze door Corona geteisterde tijd toch in te kopen bij sociaal ondernemers. Dat varieert van tegoedbonnen tot #buysocial ondernemers. Daarnaast hebben we alle informatie rondom steun en maatregelen vanuit het kabinet en gemeenten samengebracht. Draag bij aan één of meer van de initiatieven, steun je favoriete betekenisvolle ondernemer met een tegoedbon of #buysocial om hen in deze lastige tijd een steuntje in de rug te geven.

Heb jij of ken jij een initiatief of ondernemer die niet mag ontbreken in dit overzicht? Neem contact op via info@stichtingstadsgarage.nl.

Voor meer acties en initiatieven van sociaal ondernemers uit het hele land: neem een kijkje bij onze partner Social Enterprise NL - klik hier.

Stichting Stadsgarage is samenwerkingspartner van Social Enterprise NL. Waar Social Enterprise NL sociaal ondernemerschap landelijk versterkt, staat Stichting Stadsgarage dicht bij de sociaal ondernemer zelf. Samen streven we naar een maatschappij waarin sociaal ondernemerschap de norm is. In deze tijden bundelen we dan ook de krachten om meer steun voor sociaal ondernemer te realiseren. Lees hier meer.